Přejdi na obsah Přejdi na navigaci

Péče o zákazníky a zákaznický servis

Vysoce profesionální zákaznický servis hraje důležitou roli v dlouhodobém úspěchu společnosti. Zákazníci vnímají tento servis jako přidanou hodnotu, která je jedním z hlavních faktorů, podle kterého se rozhodují při výběru výrobku nebo služby.

Proveon pokrývá široké spektrum zákaznických procesů a činností, které jsou podporovány motivovaným a výborně proškoleným personálem orientovaným na zákazníka. Úspory nákladů, zvýšení flexibility a stabilní vysokou kvalitu servisu jsme schopni zajistit pomocí kvalitní technologické základny a propracovanému systému řízení kvality procesů a komunikace.

Náš vysoký standard poskytování zákaznického servisu se promítá do všech oblastí našeho působení:

  • Příjem a vyřizování objednávek (Order Tracking)
  • Technická podpora zákazníků (Help Desk)
  • Organizace servisu
  • Reklamační management
  • Administrativní činnost (Back Office)
  • Komplexní management pohledávek vůči zákazníkům
  • Zpracování dat klientů a správa databází

Chcete zajistit vyšší spokojenost a loajalitu Vašich zákazníků?

Kontaktujte nás