Přejdi na obsah Přejdi na navigaci

Profil firmy

Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů.  Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.

Klíčovým předpokladem pro poskytování vysoké kvality zákaznických služeb jsou odborně vyškolení a motivovaní lidé. V Proveonu se zaměřujeme na systematické vzdělávání našich operátorů, které je zabezpečeno externími lektory i interními odborníky s bohatými zkušenostmi se školením a provozem zákaznických call center.  Každý operátor musí splňovat vysoké komunikační standardy a prokázat detailní znalost nabízených produktů a služeb.

Naše společnost získala na základě Žádosti o finanční podporu finanční prostředky EU na realizaci vzdělávacího projektu, který nese název
INTERNÍ AKADEMIE PROVEON II.

Mise

Naší misí je vytváření přidané hodnoty pro naše zákazníky a jejich klienty prostřednictvím individuálních řešení zákaznických služeb poskytovaných v nejvyšší kvalitě.

Chcete vědět, co všechno Vám můžeme nabídnout? Kontaktujte nás na 533-032-110 nebo prostřednictvím poptávkového formuláře.